Fr 09 Nov, 2018 20:47
Fr 09 Nov, 2018 21:03
Fr 09 Nov, 2018 21:13
Fr 09 Nov, 2018 21:16
Fr 09 Nov, 2018 22:31
Fr 09 Nov, 2018 22:36
Fr 09 Nov, 2018 23:24
Sa 10 Nov, 2018 07:47
Sa 10 Nov, 2018 12:10
Sa 10 Nov, 2018 16:15
Datenblatt hat geschrieben:ZUSAMMENSETZUNG/ANGABEN ZU BESTANDTEILEN
Trivialname des Stoffes Bremsflüssigkeit DOT 5
Chemische Charakterisierung Zubereitung aus Glycolether, Glycoletherborat, Polyglycole und Inhibitoren
Sa 10 Nov, 2018 18:36
So 11 Nov, 2018 08:20
lallemang hat geschrieben:Datenblatt hat geschrieben:ZUSAMMENSETZUNG/ANGABEN ZU BESTANDTEILEN
Trivialname des Stoffes Bremsflüssigkeit DOT 5
Chemische Charakterisierung Zubereitung aus Glycolether, Glycoletherborat, Polyglycole und Inhibitoren
jetzt bin ich ganz verwirrt, weil deren DOT5 ist schon Siliconöl und deren DOT5.1 Glycol.
Eurol Brake Fluid DOT 5 Silic
Silicone-based brake fluid for old-timers / go-karts / Harley Davidson
TYPICAL PROPERTIES
Density at 20°C 0.95 kg/l
Eurol Brake Fluid DOT 5.1
Eurol Brake Fluid DOT 5.1 is recommended for ABS and ASR brake systems. Especially the low viscosity of this product compared to DOT 3 and DOT 4 brake fluids stand out very well in these systems.
Eurol DOT 5.1 has a high 'wet boiling point' by which the risk of vapour lock is strongly reduced. This is important when asbestos-free brake lining is used, which is connected with the evolution of higher heat.
Eurol DOT 5.1 can be mixed with other synthetic brake fluids, meeting FMVSS 116 DOT 3, DOT 4 and DOT 5.1 specifications.
TYPICAL PROPERTIES
Density at 20°C 1.065 kg/l
So 11 Nov, 2018 10:59
So 11 Nov, 2018 13:15
So 11 Nov, 2018 17:26
Herbert H hat geschrieben:Und warum hat KTM bei der Kupplung von Hydraulik auf Bremsflüssigkeit umgestellt?